Бізнес-медіація

Останнім часом все більше Клієнтів приходять з запитом на медіацію.

Медіація – це альтернативний метод вирішення спорів, найбільш ефективний та екологічний на сьогодні. Більшість спорів у бізнесі можуть бути вирішені в медіації.

Інше визначення медіації – це переговори за участі незалежного посередника. Тобто медіація може застосовуватися і тоді, коли спору немає (але може бути конфлікт інтересів) – і сторонам треба домовитися з певних питань (наприклад, при створення спільного бізнесу).

Суть медіації полягає у тому, що незалежний професійний посередник – медіатор – допомагає сторонам налагодити комунікацію, розібратися з емоціями (коли такі є) та від обговорення позицій перейти до з’ясування інтересів та потреб. В результаті цього коло можливих рішень значно розширюється, і сторони можуть спільно обрати найкраще.

Рішення в медіації не є компромісом – коли кожний поступився чимось і жоден не задоволений. Навпаки: в медіації кожна сторона може отримати саме те, що їй потрібно.
Як це можливо? У суді сторони «ділять пиріг»: чим більше отримає одна сторона – тим менше залишиться іншій. На відміну від суду, в медіації сторони спочатку спільно «вирощують пиріг» – і тільки потім його «ділять», відповідно до інтересів та потреб кожної з них.

Майже завжди рішення в медіації виконуються добровільно: сторони самі бажають виконати рішення, яке відповідає їх інтересам та потребам.

Медіація дозволяє зберегти час та гроші. У суді спір можна вирішувати роками – у медіації зазвичай для цього достатньо кілька зустрічей.

Медіація дає можливість зберегти та покращити (або навіть відновити) відносини. Це створює передумови для подальшої співпраці.

Медіація – процес конфіденційний та забезпечує нерозголошення інформації, що є особливо цінний у бізнесі.

У медіації сторони самі впливають на результат. Вони не залежать в цьому від держави, судової системи, державних виконавців, законодавства. Це дає їм можливість вирішити питання швидко, ефективно, з найкращим результатом.

Прес-центр

Театр медіації відбувся!

13 лютого о 18.30 у стінах Українського центра медіації КМБШ відбулася вистава, заснована на реальному бізнес-кейсі. Медіаторами події виступили Дарина

Детальніше