Електронні трудові книжки

10.06.2021 набрав чинності Закон № 1217-IX, який змінює порядок ведення трудових книжок.
Загалом планується поступово перейти до обліку трудової діяльності в електронній формі (в реєстрі Пенсійного фонду).

І хоча такий перехід відбуватиметься ще протягом п’ятьох років, деякі важливі зміни вже діють з 10.06.2021, зокрема:

  • при прийомі на роботу працівник має подати або трудову книжку – або витяг з реєстру про роботу;
  • при прийомі на роботу вперше трудова книжка оформлюється не обов’язково, а лише на вимогу працівника;
  • записи в трудову книжку вносяться лише на вимогу працівника;
  • трудову книжку зберігає працівник, а не роботодавець (але якщо станом на 10.06.2021 трудова книжка вже зберігається в компанії, то повертати її працівнику до звільнення не треба);
  • основне місце роботи чи за сумісництвом – визначається за заявою працівника;
    при звільнення працівнику обов’язково має бути видана копія наказу про звільнення.

Наразі ще не прийняті всі підзаконні акти на виконання закону. Тож будемо чекати на прийняття та слідкувати за роз’ясненнями.

Прес центр